A A+ A++

Trefl promował dostępne w Empikach planszówki „Po prostu” przez miesiąc. Najpierw w telewizji i internecie, później kampania przeniosła się na nośniki Digital Indoor, obejmując 44 galerie handlowe i docierając do 3,2 miliona osób. Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 68 proc. odwiedzających galerie widziało nośniki na których emitowana była reklama, a co trzecia osoba zwróciła również uwagę na reklamę gry marki Trefl. Ponadto aż 71 proc. respondentów uznało ją za atrakcyjną.

Finalnie badania wykazały, że aż o 25 proc. wzrosła chęć zakupu reklamowanego produktu po emisji kampanii w sieci Digital Indoor w porównaniu do badania sprzed emisji reklamy.

– Zawsze najważniejsze są cele kampanii postawione przez reklamodawcę. Tym bardziej cieszy, kiedy osiągane są z tak imponującymi rezultatami, jak w przypadku marki Trefl – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS. – Badania kolejny raz potwierdziły, jak skutecznym punktem styku na mapie miejskich podróży są galerie i centra handlowe – dodaje.

– Digital OOH to doskonałe narzędzie do reklamy produktów w miejscu ich sprzedaży. Dzięki zautomatyzowanemu procesowi mogliśmy szybko zaplanować oraz kupić kampanię. To duże ułatwienie z punktu widzenia domu mediowego – zaznacza Piotr Boguta, Senior Communication Planner z Value Media. – Kampania przyniosła oczekiwane rezultaty także dzięki „grze do jednej bramki” wszystkich firm biorących w nich udział – od domu mediowego  po naszych specjalistów z Sales Tube oraz agencji LABCON która przygotowała dopasowaną do nośnika animację. Podziękowania należą się także dostawcy AMS który od początku do końca wspierał nasz zespół w procesie zakupu i optymalizacji kampanii oraz Klientowi – marce Trefl, który monitorował dystrybucję – dodaje.

  • Więcej informacji o badaniu TUTAJ.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOferta na pad Starfield Controller na PC/Xbox One/Xbox Series X – za 328
Następny artykułFundacja i darczyńcy odmienili życie cierpiącego na stwardnienie rozsiane pana Łukasza z Jasła