A A+ A++

Kilka dni temu pisaliśmy o cracku, który wyszedł do gry Resident Evil Village. Nie byłoby może w tym niczego zaskakującego gdyby nie fakt, że crack spowodował usunięcie uporczywego błędu, prowadzącego do spadku wydajności na PC poprzez częste występowanie mikroprzycięć. Winowajcą okazał się system Denuvo, który zaimplementowany jest w grze od samego początku. Sprawa stała się jeszcze głośniejsza, gdy kilka dni później obszerny materiał został przygotowany przez ekipę Digital Foundry. Nie trzeba było długo czekać na odpowiedź ze strony Capcom. Firma przygotowała najpierw krótkie oświadczenie z obietnicą sprawdzenia problemów z wydajnością. Teraz producent gry wydał nową aktualizację, która jest już dostępna na Steam.

Capcom wydał nową aktualizację dla Resident Evil Village. Patch dodaje wsparcie dla techniki AMD FidelityFX Super Resolution, a także naprawia wydajność gry spowodowaną negatywnym działaniem DRM Denuvo.

Resident Evil Village już z obsługą AMD FidelityFX Super Resolution oraz aktualizacją dotyczącą zabezpieczeń Denuvo [1]

AMD FidelityFX Super Resolution zostało upublicznione – dostęp do techniki będzie jeszcze łatwiejszy, wkrótce wsparcie w Unity

Aktualizacja dla gry Resident Evil Village na Steam zajmuje około 1 GB i wprowadza dwie rzeczy. Po pierwsze dodano wsparcie dla AMD FlidelityFX Super Resolution. Implementacja została zapowiedziana już kilka dni temu przez AMD i było tylko kwestią czasu, aż FSR zostanie dodany do Resident Evil: Village. Do jakości obrazu wraz z wydajnością wrócimy w odrębnym artykule (połączonym z grą Marvel’s Avangers). W tym momencie Village wspiera zarówno Ray Tracing jak również FidelityFX Super Resolution. Lista wspieranych gier zaczyna szybko rosnąć – w ostatnich dniach wsparcie pojawiło się także w grze Arcadegeddon dostępnej na PC oraz PlayStation 5 – jest to właściwie pierwszy tytuł, który doczekał się wsparcia FSR na konsoli.

Resident Evil Village – wersja z crackiem oferuje wyższą płynność animacji oraz brak uporczywych mikroprzycięć

Oprócz tego notatka prasowa Capcoma ujawnia, że przeprowadzono dodatkowe optymalizacje dla systemu antypirackiego Denuvo, w wyniku którego usunięto niedogodności związane z przycięciami podczas rozgrywki. Informacja jasno sugeruje, że producent nie zdecydował się nadal na usunięcie zabezpieczenia DRM. Najpewniej nadal obowiązuje umowa pomiędzy wydawcą a firmą przygotowującą Denuvo, więc na usunięcie DRM przyjdzie nam jeszcze poczekać przynajmniej kilka miesięcy.

Resident Evil Village już z obsługą AMD FidelityFX Super Resolution oraz aktualizacją dotyczącą zabezpieczeń Denuvo [2]

Źródło: Capcom

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGdańsk miejscem dla młodych przedsiębiorców. Miasto oferuje pomoc
Następny artykułUM Suwałki: 38. PZLA Mistrzostwa Polski U23. Przed nam weekend z “Królową Sportu”!