A A+ A++

SANOK / PODKARPACIE. Firma Refield, która zaprojektowała i wybuduje nowy pasaż handlowy w Sanoku, przekazała informację co do nazwy obiektu. Będzie to Brama Bieszczad. Są pierwsi najemcy; Biedronka, Rossmann, Pepco i Dealz. Otwarcie zaplanowano na drugą połowę 2025.

Od czasu pierwszej publikacji na temat inwestycji Refield w Sanoku sporo się zmieniło. Park handlowy pierwotnie miał być dużo mniejszy i zapewniać podstawową ofertę handlową. Dostępność terenu i ogromne zainteresowanie najemców skłoniło jednak inwestora do powiększenia projektu. Brama Bieszczad będzie mieć łącznie ok. 23 000 GLA. W pięciu budynkach znajdzie się ok. 25 sklepów, które będą stanowiły komplementarny miks najemców. Operatorem spożywczym będzie Biedronka. Dodatkowo w ofercie sprzedażowej będą punkty gastronomiczne, sklepy z odzieżą, artykułami do domu czy elektroniką. Nowa koncepcja spełni więc kryteria power centrum – dużego parku handlowego w dogodnej, podmiejskiej lokalizacji, świetnie skomunikowanej z resztą miasta.

– Sanok i zabezpieczona przez nas działka są idealne pod budowę obiektu. Nasza inwestycja zdominuje rynek handlowy w regionie i zapewni mieszkańcom dostęp do pełnej oferty handlowej – mówi Fabian Eryk Barbarowicz.

Termin otwarcia inwestycji zaplanowaliśmy na drugą połowę 2025 rok. Będzie to jak dotychczas, największy obiekt jaki realizujemy. Ponadto to atrakcyjny produkt inwestycyjny, powstający z myślą o przyszłości: ma świetną lokalizację, przemyślany i uważnie dobrany tenant-mix z rozpoznawalnymi sklepami dobrze funkcjonującymi na rynku. Będzie go również charakteryzować wysoka jakość wykonania oraz, co rzadko spotykane w sektorze parków handlowych, dbałość o ekologię i efektywność energetyczną poprzez certyfikację BREEAM i instalację stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Takich właśnie obiektów poszukują fundusze inwestycyjne, więc o zainteresowanie potencjalnych inwestorów nie musimy się obawiać – dodaje.

– Dla władz miasta ta inwestycja to kierunek inwestycyjnego rozwoju. Nie tylko wzbogaci rejon o nowe propozycje handlowe, ale także o kolejne miejsca pracy – zaznacza burmistrz Sanoka Tomasz Matuszewski.

– Biedronka, Rossmann, Pepco i Dealz to pierwsi najemcy, którzy pojawią się w obiekcie. Cały czas prowadzimy intensywne rozmowy i negocjacje z kolejnymi najemcami, tak by do końca roku osiągnąć komercjalizację na poziomie 50% , a do połowy przyszłego roku już 100% – mówi Roland Kaczmarek, manager ds. komercjalizacji.

Wizualizacja: Refield Sp. z o.o.

Doskonała podmiejska lokalizacja Bramy Bieszczad, tuż przy rondzie i przecięciu głównych arterii regionu (drogi krajowe nr 28 oraz drogi krajowej nr 84), zapewnia wygodny dojazd z różnych stron miasta.

– Duży, ok. 10-hektarowy teren z wygodnym dojazdem, u zbiegu obwodnicy i drogi prowadzącej w Bieszczady – to idealne miejsce na obiekt handlowy.

– Ogromnie cieszy nas zainteresowanie wokół Bramy Bieszczad i oferty, którą przygotowujemy. Mogę zapewnić, że wśród najemców znajdą się marki lubiane i wyczekiwane. Powiększyliśmy nasz projekt, aby zapewnić mieszkańcom m.in. restaurację drive-thru, market budowlany, sklepy modowe, drogeryjne oraz szereg innych propozycji zakupowych – podkreśla Fabian Eryk Barbarowicz, prezes zarządu Refield.

Sanok to 40-tysięczne miasto w dolinie Sanu na Podkarpaciu, ze względu na swoje usytuowanie jest nazywany wrotami Bieszczad.
Potencjalnych klientów tu nie brakuje – gmina Sanok liczy 57 tys. mieszkańców, a powiat – 95 tys. Sanok może pochwalić się dobrze rozwiniętą siecią dróg lokalnych i krajowych oraz linią kolejową, co łącznie ułatwia nie tylko ruch w całym powiecie, ale również usprawnia transport towarów i umożliwia szybki dostęp do innych regionów kraju. Miasto jest jednym z niewielu tej wielkości bez zintegrowanego, nowoczesnego ośrodka handlowego. Brama Bieszczad będzie zatem pierwszą inwestycją tego typu w mieście, a biorąc pod uwagę jej skalę – także jedyną.

Refield to firma deweloperska działająca na rynku nieruchomości komercyjnych i prowadząca inwestycje w systemie “buduj-wynajmij-sprzedaj”
 Specjalizuje się w realizacji parków handlowych w mniejszych miastach powiatowych. Spółka zaczęła działalność w 2017 roku jako TUF RE, a od 2022 funkcjonuje pod marką Refield. Dzięki zmianom firma zwiększyła możliwości operacyjne oraz swój potencjał finansowy. Obecnie współpracuje z kilkoma inwestorami i realizuje projekty o dużo większej skali, kładąc nacisk na budowę obiektów ponadczasowych – dobrze przemyślanych, przyjaznych najemcom, klientom oraz środowisku.

Wizualizacja: Refield Sp. z o.o.

materiały nadesłane / red.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAkcja krwiodawstwa “Ratujemy=Dajemy” i piknik rodzinny u krośnieńskich strażaków
Następny artykułWsparcie dla uczniów Pomorza: Niemal 80 mln zł w ramach programu „Dobry Start”