A A+ A++

Pierwszy raz Mevo zostało uruchomione w 2019 roku. Wtedy były problemy z dostawą rowerów na czas i z ich ładowaniem. Wiosną testy systemu Mevo 2.0. zawieszono z powodu błędów w aplikacji potrzebnej do wypożyczania pojazdów.

Jesteśmy w fazie testów i wszystko wskazuje, że tym razem się uda. Rowery są do nas przywożone systematycznie. Mamy już w magazynie tysiąc rowerów klasycznych i prawie tysiąc rowerów ze wspomaganiem elektrycznym – mówi Dagmara Kleczewska, kierownik projektu MEVO 2.0, czyli roweru metropolitarnego na Pomorzu.

Wśród pojazdów jest także rower cargo, który będzie służył do dowożenia do stacji rowerowych naładowanych baterii do pojazdów wspomaganych elektrycznie.

Od ponad tygodnia trwają testy wewnętrzne aplikacji. Wniosków jest dużo: nie mamy zastrzeżeń do samego roweru, ale bardzo wiele do aplikacji – dodaje Kleczewska.

Testy wewnętrzne zostaną przeprowadzone w oparciu o 100 rowerów – 75 ze wspomaganiem elektrycznym i 25 tradycyjnych. Jeśli przebiegną pomyślnie, we wrześniu wziąć udział w testach będą zwykli użytkownicy, którym podczas tego etapu udostępniona zostanie połowa floty rowerowej. W trybie testowym, użytkownik będzie mógł skorzystać z abonamentu miesięcznego po wniesieniu opłaty manipulacyjnej w wysokości 1 gr. 

Gdy wszystkie elementy systemu będą funkcjonowały w sposób należyty, na ulice Metropolii wyruszy cała flota rowerów.

Opracowanie:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPodsumowano projekt „Rozwój usług społecznych w mieście Zambrów” (foto)
Następny artykułNVIDIA zaskakuje wynikami – zysk w górę o 1263 procent! To nowa era dla procesorów graficznych i AI!