A A+ A++

Róż od stóp do głów? Czemu nie! To najmodniejszy kolor obecnego sezonu. Ma symbolizować radość i nowe możliwości. Światowi kreatorzy na czele z Pierpaolo Picciolim, dyrektorem kreatywnym domu mody Valentino, który na trendach kolorystycznych zna się jak żaden inny projektant, przekonują, że ten kolor zda egzamin w każdej sytuacji. Proponują, by nosić go solo lub łączyć z równie wyrazistymi barwami. A jak robią to gwiazdy?

Kobiecy, wyrazisty, odważny, radosny – taki właśnie jest różowy.  Zbliżająca się wielkimi krokami premiera filmu “Barbie” z Margot Robbie i Ryanem Goslingiem, sprawiła, że ten dziewczęcy kolor opanował światowe wybiegi. Róż powrócił z wielką siłą i zdominował także social  media. Bottega Green oficjalnie przechodzi do lamusa. Nowym, najmodniejszym kolorem jest landrynkowy, intensywny odcień różowego.

Think pink!

Róż to kolor przemian społecznych. Chociaż może wydawać się infantylny, towarzyszył kobietom w drodze po równouprawnienie. W latach 60. był uważany za symbol  rewolucji seksualnej. Kojarzył się z wolnością i radością wyrażenia siebie.  “Think pink!” – głosiło wówczas optymistyczne hasło, powtarzane jak mantra w Ameryce.

Przesyt sprawił, że na kilka dekad zapomnieliśmy o  jego potencjalne. Kolor różowy powrócił jednak do mody w 2017 roku w nieco zmienionej odsłonie. Wówczas świat dosłownie oszalał na punkcie pastelowego odcienia różu. Mowa oczywiście o millennial pink, androgenicznym kolorze, który powstał, by łamać wszelkie płciowe stereotypy.

Różowy znów modny!

Pokaz  mody Valentino na sezon jesień-zima 2022/2023 to jeden z najchętniej odtwarzanych show w ostatnich tygodniach. Wybieg dosłownie zalały ubrania w charakterystycznym różowym kolorze. Długie wieczorowe suknie, spódnice mini, garnitury, przylegające do ciała topy – Pierpaolo Piccioli postawił na rewolucyjny odcień. Jak wytłumaczył swoją decyzję? “Artyści monochromatyczni używali jednego koloru, aby uwidocznić inne rzeczy”- zaznaczył i przyznał, że decydując się tylko na jedną intensywną barwę, chciał zwrócić uwagę potencjalnych kupców na  “krój, design, sylwetkę, kształty, objętości, tekstury”.

Czy Pierpaolo Piccioli osiągnął swój cel? Cóż na reakcje internautów i gwiazd nie trzeba było długo czekać. Po pokazie Instagram i TikTok dosłownie utonęły w rożu. Szczególnie popularne są total looki w tym kolorze, jednak mniej odważni celebryci przemycają najmodniejszy odcień sezonu w dodatkach. A jak robią to polskie gwiazdy?

Agnieszka Woźniak-Starak: Look prosto z wybiegu

Agnieszka Woźniak-Starak wie co w modzie piszczy. Dziennikarka śledzi trendy i podpatruje światowe wybiegi. Woźniak-Starak pod koniec kwietna prowadziła galę  Fryderyki 2022. Na tę okazję wybrała garnitur w intensywnym, różowym kolorze. Przeskalowaną marynarkę zdobiły fantazyjne pióra. “To seksowny kolor” – powiedziała prowadząca podczas wydarzenia, nawiązując do barwy swojej kreacji. 

Katarzyna Cichopek: Maksymalne wydłużenie

Na różowy garnitur zdecydowała się także Katarzyna Cichopek. Aktorka i prowadząca program śniadaniowy “Pytanie na śniadanie” postawiła na nieco bardziej klasyczny krój kreacji. Do oversizowej marynarki dobrała proste spodnie – krój doskonale wydłużył sylwetkę Cichopek i sprawił, że aktorka optycznie wyglądała na nieco wyższą. 

***
Zobacz również:

Te ubrania są zakazane dla pań po 50-tce. Dodadzą lat

Sukienki do pracy idealne na upały

To hit tego lata. Tak nosi je księżna Kate 

INTERIA.PL

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKatarzyna TS: Nigdy więcej takich „zwycięstw”!
Następny artykułNiemieckie wyrzutnie MARS II już w Ukrainie