A A+ A++

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że największą oglądalność w drugiej edycji miał pierwszy odcinek (1,15 mln). Kolejne utrzymywały wynik zbliżony do miliona, co stanowi ważną wskazówkę dla władz TVP i świadczy o stałej popularności programu. Średnio 965 tys. widzów daje telewizyjnej Dwójce aż 8,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWiceminister obrony Ukrainy podał się do dymisji
Następny artykułPoszukiwany 50-latek wpadł w Sulbinach