A A+ A++

Najwięcej chętnych na modele Volvo jest w Europie, która odpowiada za 42 proc. całej sprzedaży. Na drugim miejscu są Chiny (24 proc.), później USA (18 proc.), a pozostałe 16 proc. to reszta świata. Królem sprzedaży jest XC60, model, który przy okazji jest najbardziej popularnym samochodem w segmencie premium na polskim rynku, ale i odpowiada za jedną trzecią sprzedanych modeli Volvo na całym świecie. Zresztą klienci Volvo kochają SUV-y. Na drugim miejscu względem sprzedaży jest model XC40 (29 proc.), a numerem trzy jest XC90 (15 proc.). 52 proc. polskich klientów zamawia modele benzynowe, 33 proc. diesle, które Volvo właśnie wycofuje ze swojej oferty, a 15 proc. to hybrydy i elektryki. Globalnie 38 proc. sprzedanych Volvo to modele PHEV i BEV, a w Europie na ten segment przypada aż 58 proc.

Volvo XC60

mat. prasowe

Zdementowane zostały plotki dotyczące wycofania niektórych modeli spalinowych. Wszystkie będące aktualnie w gamie Volvo samochody spalinowe pozostaną w ofercie do 2030 r. Mało te … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWszedł do Sejmu i nazwał po imieniu zachowanie posłów
Następny artykułGrzegorz Watycha: “Mam dobry zespół, ale pewne zmiany muszą nastąpić”