A A+ A++

Organizacja Brussels Mobility wystartowała niedawno z ciekawą inicjatywą, której celem jest zachęcenie mieszkańców Brukseli do poruszania się rowerem, nawet jeżeli pogoda nie dopisuje – w jej ramach niektóre outdoorowe plakaty zmieniają się w… płaszcze przeciwdeszczowe.

Poruszanie się za pomocą roweru nie tylko ma pozytywne skutki dla środowiska, ale również i dla naszego zdrowia. Wychodząc z tego założenia, organizacja Brussels Mobility zainicjowała niekonwencjonalną kampanię, za pomocą której chce zachęcić mieszkańców Brukseli do korzystania z roweru nawet jeżeli na zewnątrz pada (co dzieje się podobno bardzo często).

W ramach inicjatywy w wybranych miejscach w całym mieście pojawiły się kolorowe plakaty z napisem „Noś, gdy jest mokro”. W momencie gdy pada, osoby poruszające się rowerem mogą zdjąć je z nośników reklamowych i… założyć na siebie – plakaty bowiem zmieniają się wówczas w poncha, które chronią przed deszczem. 

Za projekt nietypowych płaszczy przeciwdeszczowych odpowiadają dwie projektantki z Brukseli: Camille Taillefer i Marie-Céline Debande. 

PS

„Open, taste, recycle with us” – takie hasło znalazło się na billboardach marki Coca-Cola z dłonią, która wskazuje na coś palcem – a dokładniej na prawdziwy kosz do recyklingu odpadów, stojący obok nośników reklamowych.

PS2

W ramach promocji swojego bezalkoholowego piwa brazylijski oddział Heinekena przeobraził standardowy billboard reklamowy w… plenerowy pub.

PS3

Rozmazany, tonący lub wskazujący liczbę kroków billboard – oto najciekawsze, idealne zlokalizowane mini kampanie outdoorowe z Polski i zagranicy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Kubuś” na rocznicę rekordowego lotu
Następny artykułPoseł z partii Merkel: Nord Stream 2 to błędna inwestycja