A A+ A++

Sieć sklepów odzieżowych Zara otworzyła swój największy w Polsce salon. Znajduje się on w Westfield Mokotów w Warszawie. Zmiany nie dotyczą jedynie większej powierzchni sklepu, ale również wielu opcji dostosowanych do potrzeb klientów

Fot. Pixabay

W centrum handlowym Westfield Mokotów otwarto odnowiony i powiększony salon marki odzieżowej Zara. W sklepie zawarto innowacyjne elementy, które mają za zadanie zintegrowanie zakupów stacjonarnych oraz tych dokonywanych online. Wnętrze sklepu, mające powierzchnię ponad 2800 m kw. Jak podkreśla Zara w swoim komunikacie, zostało ono zaprojektowane jako duża, jasna i neutralna przestrzeń stawiająca, modę w centrum uwagi. Wyznaczono również specjalne strefy obuwia i bielizny.

Dodatkowo, dla klientów i fanów marki, istnieje możliwość przeglądania artykułów Zary w aplikacji mobilnej i zamawiania ich z odbiorem online w sklepie w ciągu dwóch godzin. Ponadto można zarezerwować przymierzalnię oraz lokalizować artykuły w sklepie. W salonie dostępny jest także zautomatyzowany punkt odbioru zamówień online oraz kasy samoobsługowe, które są prawdziwą nowością marki.

Grupa Inditex, której częścią jest Zara, stawia również na kwestie ekologiczne, a nowy salon w Westfield Mokotów posiada jedne z najbardziej zaawansowanych systemów ekoefektywności dostępnych na rynku. Ponadto firma nieustannie pracuje nad zmniejszeniem wpływu na środowisko codziennych decyzji swoich zespołów oraz rozwija programy ponownego wykorzystania i recyklingu. Celem Inditexu jest, aby do końca 2023 roku korzystać wyłącznie z bardziej zrównoważonych bawełny i włókien celulozowych.

Źródło: eska.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDwa plenery w Nowem
Następny artykułGorzkowice namawiają do OZE