A A+ A++

– Od ponad 15 lat obserwuję, jak zmienia się rynek – zarówno od strony potrzeb klientów, jak i samej usługi projektowania wnętrz. I widzę, że obecnie wnętrza projektowane są pod człowieka, a w zasadzie pod jego konkretne potrzeby, sposób funkcjonowania czy styl życia. Kiedyś natomiast miały zrobić wrażenie na naszych znajomych, rodzinie. Były bardziej do patrzenia niż mieszkania – mówi Magda Skibka, CEO Design Group.

Ta zmiana to efekt wzrostu świadomości po stronie klientów, ich większego obycia, za czym poszła też potrzeba wyjątkowości, ale i indywidualizmu.

– Podróżujemy, widzimy, jak tworzone są modne wnętrza hoteli czy restauracji, i chcemy choć fragment przenieść do własnych domów. A te najmodniejsze hotele i restauracje w niczym nie przypominają wnętrz rodem z katalogu. Wręcz przeciwnie – mówi Natalia Malarska, architekt wnętrz i założycielka pracowni La Folie Studio. Jako przykład biur, które projektują modne hotele czy restauracje, podaje paryskie Joseph Dirand, Dorothée Meilichzon czy nowojorskie Roman and Williams.

Nasi klienci poszukują właśnie tego wysublimowanego, nieostentacyjnego luksusu, który nie przejawia się w metce na meblu – mówi Natalia Malarska z La Folie Studio.


Nasi klienci poszukują właśnie tego wysublimowanego, nieostentacyjnego luksusu, który nie przejawia się w metce na meblu – mówi Natalia Malarska z La Folie Studio.


Fot.: Sylwia Mórawska / lafoliestudio.pl / Materiały prasowe

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułДепутати Ради відправили у відставку очільника Мінкульту Ткаченка
Następny artykułPrzed nami „Wakacyjny weekend w Stalowej Woli”- czekamy na Błoniach