Podkreśla, że jeśli klient zauważy jakiekolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzenia, powinien od razu zgłosić taką sytuację w swoim banku.
Specjalne zabezpieczenie transakcji
Magdalena Ostrowska, z ING Banku Śląskiego mówi, że urządzenia, które jej bank udostępnia klientom, akceptują wpłaty zbliżeniowe. Aktualnie jest prawie 2 tys. takich urządzeń.
- Nie znamy przypadku, aby pieniądze, które klient wpłacił zbliżeniowo, trafiły na obce konto. Taka sytuacja byłaby możliwa, gdyby karta została na czytniku urządzenia z niezakończoną wpłatą. Wtedy mogłoby dojść do wpłaty pieniędzy na konto poprzedniego klienta. Jeśli wpłynęłoby do nas takie zgłoszenie, szczegółowo sprawdzilibyśmy dany przypadek. Jeśli wykrylibyśmy błąd, poinformowalibyśmy o tym klienta – zapewnia Magdalena Ostrowska.
Podkreśla, żeby takie przypadki nigdy nie … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS