A A+ A++

Jedna z najpopularniejszych platform internetowych – YouTube planuje wprowadzenie rozwiązań dotyczących użytkowników, którzy blokują reklamy przy oglądaniu filmików

Fot. Pixabay

Platforma YouTube planuje wdrożyć zdecydowane rozwiązania wobec swoich odbiorców. Użytkownicy, którzy zdecydują się nie wyłączyć AdBlocka lub innej opcji blokowania reklam, albo wykupić abonamentu YouTube Premium, mogą spodziewać się zablokowania odtwarzania treści na serwisie. Na ten moment są to jedynie testy.

Takie rozwiązanie zakłada, że jeśli użytkownik konsekwentnie blokuje reklamy na YouTubie, dostanie on powiadomienie, że odtwarzacz pozwoli włączyć jeszcze 3 filmy, nim zostanie wyłączony. Wyświetlona zostanie również propozycja dezaktywacji blokowania reklam lub zakupienia YouTube Premium, by kontynuować. Takie wyjście nie jest niczym zaskakującym, ponieważ platforma zarabia między innymi na wyświetlaniu reklam.

Platforma informuje, że w praktyce odtwarzanie filmów ma być blokowane jedynie w sytuacji, gdy użytkownik będzie „konsekwentnie blokować reklamy”. Wcześniej ma on otrzymywać stosowne powiadomienia i ostrzeżenia.

Źródło: dobreprogramy.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMSI MEG 342C QD-OLED – test monitora OLED UWQHD. Obraz w ruchu jak żyleta
Następny artykułPKO BP ma ważne ogłoszenie dla Polaków. Korzyści nie tylko klientów