Przez długie lata platforma YouTube mocna pracowała na swoją aktualną pozycję. Hegemon branży wideo podjął kolejne decyzje dotyczące reklam w tym serwisie. Bloki reklamowe będą znacznie dłuższe, choć samych reklam nieco ubędzie…
Żyjemy w czasach rozmaitych blokerów reklam, które w sieci do tej pory funkcjonowały całkiem sprawnie. Klipy reklamowe na platformie YouTube przy umiejętnym korzystaniu z serwisu pojawiały się z rzadka, a jeśli już zagościły – to były całkiem łatwe do pominięcia. Te czasy mogą przejść do lamusa.
Google zdało sobie sprawę ze swojej wyrobionej marki i pozycji rynkowej. Hegemon podjął kolejne decyzje w sprawie reklam. Teraz podczas oglądania Waszych ulubionów vlogów, transmisji, seriali, czy playlist muzycznych na YouTube możecie spodziewać się dosyć niemiłego obrotu sprawy.
Właściciele platformy zdecydowali, by znacznie wydłużyć czas trwania reklam kosztem ich liczebności. W praktyce oznacza to, że bloków reklamowych będzie mniej, ale będą one widnieć na naszym ekranie przez znacznie dłuższy czas. Warto w tym miejscu podkreślić, że zmiany obejmują każdy sprzęt i system, na którym korzystamy z YT. Mowa więc o komputerach, urządzeniach mobilnych, specjalnych aplikacjach i telewizorach.
Trudniejsze będzie także pominięcie reklam. Obecnie działało to w systemie takim, że reklama wyświetlała się na ekranie przez kilka sekund (zwykle od 5 do 10), po czym, była możliwa do pominięcia. YouTube na to jednak nie pozwoli. Przycisk pozwalający na wyłączenie reklamy będzie mógł pojawić się nawet po minucie od czasu jej odtwa … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS