A A+ A++

Przez długie lata platforma YouTube mocna pracowała na swoją aktualną pozycję. Hegemon branży wideo podjął kolejne decyzje dotyczące reklam w tym serwisie. Bloki reklamowe będą znacznie dłuższe, choć samych reklam nieco ubędzie…

Żyjemy w czasach rozmaitych blokerów reklam, które w sieci do tej pory funkcjonowały całkiem sprawnie. Klipy reklamowe na platformie YouTube przy umiejętnym korzystaniu z serwisu pojawiały się z rzadka, a jeśli już zagościły – to były całkiem łatwe do pominięcia. Te czasy mogą przejść do lamusa.

Google zdało sobie sprawę ze swojej wyrobionej marki i pozycji rynkowej. Hegemon podjął kolejne decyzje w sprawie reklam. Teraz podczas oglądania Waszych ulubionów vlogów, transmisji, seriali, czy playlist muzycznych na YouTube możecie spodziewać się dosyć niemiłego obrotu sprawy.

Właściciele platformy zdecydowali, by znacznie wydłużyć czas trwania reklam kosztem ich liczebności. W praktyce oznacza to, że bloków reklamowych będzie mniej, ale będą one widnieć na naszym ekranie przez znacznie dłuższy czas. Warto w tym miejscu podkreślić, że zmiany obejmują każdy sprzęt i system, na którym korzystamy z YT. Mowa więc o komputerach, urządzeniach mobilnych, specjalnych aplikacjach i telewizorach.

Trudniejsze będzie także pominięcie reklam. Obecnie działało to w systemie takim, że reklama wyświetlała się na ekranie przez kilka sekund (zwykle od 5 do 10), po czym, była możliwa do pominięcia. YouTube na to jednak nie pozwoli. Przycisk pozwalający na wyłączenie reklamy będzie mógł pojawić się nawet po minucie od czasu jej odtwa … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLodowisko w Glinojecku. Trzeba jeszcze poczekać
Następny artykułTo i Owo 51-52/2023