A A+ A++

Gamble zasiadając w Orece 07 Gibson minął linię mety z przewagą nieco ponad dwudziestu trzech sekund nad polskim zespołem Inter Europol Competition reprezentowanym przez Pietro Fittipaldiego, dzielącego obowiązki kierowcy z Fabio Schererem i Davidem Heinemeierem Hanssonem.

Tymczasem Prema, z Louisem Deletrazem, Ferdinandem Habsurgiem i Junaem Manuelem Correą, dzięki zajęciu trzeciego miejsca jest o krok od tytułu w LMP2. Do finałowej rundy w Portimao przystąpią z 24-punktową przewagą nad Panis Racing, z maksymalnie 26 oczkami do zdobycia.

Wspomniany Panis Racing i ruszający z pole position Cool Racing zamknęli pierwszą piątkę.

Szwajcarska ekipa Cool Racing prowadziła na początku wyścigu z Yifei Ye za kierownicą. Potem jednak doznali dwóch niepowodzeń, na które złożyły się wycieczka poza tor podczas walki z IEC, jak również przebita opona. W obydwóch tych sytuacjach na zmianie w ich aucie zasiadał Nico Lapierre.

Will Stevens dał zespołowi Racing Team Turkey zwycięstwo w klasie LMP2 Pro-Am na fotofiniszu z Alessio Roverą ze stajni AF Corse.

Stevens, zastępujący Jacka Aitkena, wspólnie z Salihem Yolucem i Charliem Eastwoodem dzielił obowiązki prowadzenia pojazdu i przekroczył linię mety zaledwie 0,042s przed Roverą.

→ Galeria zdjęć: 4 Hours of Spa

Pierwsze miejsce w LMP3 zdobył Inter Europol Competition. Za kierownicą Ligiera JS P320 Nissan oznaczonego trzynastką, zmieniali się Charlie Crews, Nico Pino i Guilherme Oliveira. Polski zespół objął prowadzenie w mistrzostwach w tej kategorii.

Oliveira minął linię mety 41 sekund przed Sebastianel Alvarezem jadącym Nissanem DKR Engineering Duqueine D08, co dało polskiemu zespołowi trzecie z rzędu zwycięstwo w klasie.

Druga załoga IEC w LMP3 – Mateusz Kaprzyk, Noam Abramczyk i James Dayson, była ósma w tej grupie.

Cool Racing z Ligierem #17 przystępowali do rundy w Spa jako liderzy serii w klasyfikacji LMP3. Byli jednak jednymi z pierwszych którzy odpadli z wyścigu. Już w pierwszej godzinie wycofali się z powodu uszkodzenia tyłu samochodu prowadzonego przez Maurice’a Smitha, po kontakcie z Ligierem RLR Msport

W GTE triumfowali Conrad Grunewald, Frederik Schandorff i Mikkel Jensen w Ferrari 488 Kessel Racing, mimo piruetu na torze na początkowych etapach wyścigu.

Czytaj również:

WYNIKI




akcje


komentarze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Prezydent po raz kolejny okazał się polityczną marionetką, która robi dokładnie to, czego oczekuje obóz władzy”
Następny artykułKs. Studenski: pan Franciszek Pieczka już wie, że życie ma sens